Problemer med abonnementet?


Her finner du løsningen!

Har du en abonnementskode?

Enkelte fastlegekontorer kan dele ut en abonnementskode til sine pasienter som gir fri tilgang til SinnSynn appen i en viss periode. Hvis du har en slik kode og du bruker iPhone, kan du besøke denne linken for å løse inn ditt medlemskap. Du kan bruke samme link dersom du har motatt en abonnementskode i en annen sammenheng. 

Hvis du bruker Android, kan du løse inn koden på flere måter. Du finner en grei bruksansvisning her

Premium-materiale vil alltid være markert med «Premium»

Når du har tegnet et abonnement i appen, skal du ha tilgang til alt materialet. Men selv om du nå har tilgang, vil premium-materialet fortsatt være merket med betegnelsen «Premium». Denne merkingen forsvinner ikke, men som abonnent kan du spille av de markerte episodene. Bare trykk på Play!



Logg inn

Innlogging er frivillig. Du kan tegne et abonnement i appen og få tilgang til alt materiale på det mentale treningsstudioet uten å opprette en profil i appen.

Hvis du velger å opprette en bruker, og av ulike grunner mister tilgang til denne brukeren, kan du be om nytt passord eller opprette en ny bruker inne på «Din Profil».

Dersom du har opprettet en profil og deretter har blitt logget ut av profilen, kan det hende at du må logge inn igjen for å få tilgang til alt materialet i appen. Hvis du får problemer i denne prosessen, eller opplever at du stadig må logge deg inn på nytt, kan du vurdere å bruke appen uten en egen profil.

Da må du la være å logge inn, og deretter velge alternativet som heter «Gjenopprett abonnement» inne på profil-siden. Dette alternativet kobler appen opp mot abonnementet på din telefon eller nettbrett.

Appen har mistet kontakt til abonnementet

Når du opplever at du har tegnet et abonnement i appen, men ikke får tilgang til premium-materialet, må du inn på profil-siden og velge alternativet som heter «gjenopprett abonnement». Da vil appen og abonnementet finne hverandre på nytt. Hvis ikke det fungerer, må du sjekke at du faktisk har et aktivt abonnement.



Sjekk ditt abonnement

Hvis du ikke får tilgang til hele det mentale treningsstudioet, og du har forsøkt alternativene over, må du sjekke om abonnementet ditt fortsatt er aktivt. Det gjør du på følgende måter:

iPhone

1 - Åpne Innstillinger-appen.

2 - Trykk på navnet ditt.

3 - Trykk på Abonnementer.

Her ser du en oversikt over apper du abonnerer på. SinnSyn-appen må stå oppført under aktive abonnementer for full tilgang.

Android

1 - Åpne Google Play-appen .

2 - Trykk på profilikonet øverst til høyre.

3 - Trykk på Betalinger og abonnementer 

Her ser du en oversikt over apper du abonnerer på. SinnSyn-appen må stå oppført under aktive abonnementer for full tilgang.



Avslutte abonnementet

Et abonnement på SinnSyn administreres og forvaltes av enten Apple eller Google. Oppsigelse av abonnementet gjøres derfor hos abonnements-leverandøren. Her er en oppskrift:

iPhone

Slik sier du opp et abonnement på iPhone eller iPad

1 - Åpne Innstillinger-appen.

2 - Trykk på navnet ditt.

3 - Trykk på Abonnementer.

4 - Trykk på abonnementet.

5 - Trykk på Avslutt abonnement.

Du må kanskje rulle ned for å finne Avslutt abonnement-knappen.

Android

Slik sier du opp et abonnement på en Android-enhet

1 - Åpne Google Play-appen .

2 - Trykk på profilikonet øverst til høyre.

3 - Trykk på Betalinger og abonnementer Abonnementer.

4 - Velg abonnementet eller det forhåndsbetalte abonnementet du vil si opp.

5 - Trykk på Si opp abonnementet.

6 - Følg veiledningen.

Takk for følge så langt, og velkommen tilbake ved en senere anledning!